Conținut exclusiv: Calea dvs. de a construi și de a valorifica o bază de fani
Promovarea, vânzarea și monetizarea conținutului online are o mulțime de potențiale, dintre care majoritatea rămân încă neexploatate chiar și pentru persoanele care au experiență în streaming. Chiar dacă transmisiunile live servesc drept activitate principală pentru majoritatea modelelor, diversificarea portofoliului cu diferite tipuri de conținut vă poate ajuta să vă extindeți raza de acțiune, să vă conectați și mai mult cu fanii și să vă monetizați mai bine transmisiunile live. În acest articol, vom explora modul în care puteți profita la maximum de conținutul pe care îl creați.
De ce ar trebui să aveți o strategie de conținut bine definită?
Implicați-vă cu fanii și construiți-vă propriul brand
Prin îmbinarea experienței de streaming live cu distribuția de conținut, puteți crea o experiență unică și captivantă pentru fanii dvs. Experiența lor nu este definită doar de ceea ce văd în timpul transmisiunilor live; este important și conținutul zilnic pe care îl văd de la dvs. pe platforma noastră sau pe rețelele sociale. Aceasta este o șansă de a-i implica, de a le stârni interesul pentru următorul dvs. stream și de a vă crea un public fidel. În cele din urmă, acest lucru va avea un impact pozitiv asupra rezultatelor dvs..
Captați-i cu transmisiuni live, monetizați conținutul
Luați în considerare parcursul clientului și valoarea pe viață a fanilor dumneavoastră. Inițial, aceștia vor urmări conținutul dvs. gratuit și pot decide să devină clienți plătitori dacă se bucură de experiență. Dacă se întorc de mai multe ori, vor deveni clienți frecvenți. Oferirea de conținut exclusiv oferă o oportunitate de a implica mai mult acești clienți regulari și de a oferi o experiență premium pentru clienții VIP. Această abordare nu numai că sporește monetizarea super-fanilor dvs. dar permite și crearea unor conexiuni mai profunde cu aceștia prin intermediul conținutului dvs.
Cum să începeți să construiți o bază de fani cu conținut exclusiv
Dacă sunteți nou(ă) în oferirea de conținut exclusiv, nu vă faceți griji. Iată câteva dintre cele mai bune practici pe care le-am adunat de la modelele cu experiență de-a lungul anilor. Rețineți întotdeauna că orice început este dificil, dar eforturile dvs. vor merita la final.
1. Oferiți acces în culise
Pentru ca fanii și urmăritorii să se simtă ca și cum ar face parte din proces, oferiți-le acces exclusiv în culisele performanței dvs. sau ale creării de conținut.
2. Oferiți conținut personalizat
Oferiți conținut personalizat fanilor, cum ar fi videoclipuri sau fotografii personalizate, pentru un preț suplimentar. Acest lucru nu numai că îi face pe cei mai mari fani ai dvs. să se simtă speciali, dar oferă, de asemenea, o ocazie excelentă de a afla mai multe despre fanteziile lor.
3. Colaborați cu alte modele
Dacă nu reușiți să câștigați tracțiune pentru conținutul dvs. exclusiv la început și sunteți interesat(ă) să lucrați cu alte persoane, colaborarea cu alte modele ar putea fi un bun punct de început. Oferiți conținut exclusiv comun pentru a vă extinde raza de acțiune și pentru a atrage noi fani.
4. Creați un abonament FanClub
Transformați conținutul exclusiv într-un flux de venituri de încredere, oferind un abonament FanClub și încurajând fanii să devină clienți fideli. Odată ce vă începeți propriul serviciu de abonament, este esențial să le oferiți VIP-urilor dumneavoastră tratamentul premium pe care îl merită. Contactați în mod individual și personal, cât mai curând posibil, utilizatorii care s-au abonat la Fanclubul dvs. Este important de reținut că singurul mod în care puteți contacta un client individual prin DM-uri este ca acesta să înceapă mai întâi conversațiile. În caz contrar, puteți comunica în timp ce faceți streaming online. În plus, profitați de oportunitatea de a face vânzări suplimentare ale ofertelor dvs. și de a vă promova transmisia live către baza Fanclubului dvs.
Cele mai bune practici pentru a începe să monetizați conținutul exclusiv
Odată ce aveți experiență în crearea de niveluri diferite pentru conținut și înțelegeți cum preferă fanii să se implice cu dvs., vă puteți concentra pe partea de business a conținutului dvs. Urmați, testați și implementați sfaturile noastre pentru a vă maximiza veniturile oferind conținut premium.
1. Oferiți discount-uri exclusive
Odată ce ați obținut primii fani care s-au abonat la conținutul dvs. exclusiv, principalul dvs. obiectiv ar trebui să fie creșterea numărului de abonați. Oferirea de reduceri limitate în timp poate servi drept o strategie eficientă pentru a face acest lucru, oferindu-le fanilor impulsul final de care au nevoie pentru a se abona. Pentru a crea urgență și raritate în jurul ofertei dvs., evidențiați timpul rămas până la expirarea reducerii și numărul de locuri cu reducere încă disponibile. Acest lucru va crea un sentiment de FOMO (fear of missing out) și îi va stimula pe fani să se înscrie înainte de a fi prea târziu.
2. Organizați concursuri în rețelele de socializare
Concursurile din rețelele de socializare pot servi drept piloni de susținere pentru conținutul exclusiv. Acestea pot contribui la creșterea gradului de conștientizare, la implicarea publicului dvs. și la extinderea razei de acțiune și a numărului de urmăritori. Pentru a-i stimula pe fani să se implice în conținutul dvs. și pentru a le stârni interesul, organizați concursuri în rețelele de socializare și oferiți conținut exclusiv ca premiu.
3. Oferiți mostre
Creați un buzz și o anticipare înainte de a lansa conținut exclusiv, oferind mostre în premieră. În acest fel, fanii dvs. vor fi pregătiți pentru lansare și vor simți că au parte de o primă vedere la ceva special. Mostrele pot fi folosite și pentru a testa idei de conținut. Împărtășirea unei mici porțiuni din conținutul dvs. vă permite să obțineți feedback de la publicul dvs. și să îl utilizați pentru a vă îmbunătăți conținutul înainte de a lansa versiunea completă.
4. Oferiți oferte combinate
Aveți o bază de fani stabilă și căutați modalități de a maximiza veniturile prin conținutul dvs.? Combinați mai multe bucăți de conținut exclusiv și oferiți-le la un preț redus sub forma unui pachet pentru a crea o ofertă irezistibilă.
Concluzia
Indiferent dacă sunteți începător/începătoare sau deja un/o profesionist(ă) în crearea de conținut, merită să faceți un pas înainte și să examinați toate modalitățile prin care vă puteți monetiza conținutul. Încercați diferitele noastre strategii, vedeți ce funcționează pentru dvs. și nu ezitați să ne contactați dacă vă putem ajuta în vreun fel.