Cum să construiți o bază solidă de fani de la zero

 

Construirea unei baze de fani de la zero poate părea extrem de dificilă, dar modelele de succes cu baze masive de urmăritori au început cu doar câțiva regulari. Există un lucru pe care trebuie să îl aveți mereu în minte: nu găsiți fani, ci îi creați.

 

În loc să vă concentrați pe creșterea și găsirea mai multor fani, îndreptați-vă atenția către modul în care puteți crea o experiență care să transforme în timp persoanele care vin ocazional în cei mai mari susținători ai dumneavoastră.

 

 

Pentru a vă da o mână de ajutor în acest sens, în acest articol, am adunat tot ce am învățat despre construirea unei baze de fani de-a lungul anilor:

 

  • de ce este esențială construirea unei baze solide de fani,
  • cum să categorizați fanii și să-i tratați în consecință,
  • ce trebuie să luați în considerare înainte de a începe să vă construiți o bază de fani,
  • 8 sfaturi de top de la modele cu experiență care le-au ajutat să transforme vizitatorii în clienți fideli.

 

Să intrăm direct în subiect.

 

De ce este esențială construirea unei baze de fani încă de la început?

 

Este foarte simplu: totul se reduce la matematică. Clienții obișnuiți se vor întoarce din când în când și vor cheltui mai mult. Prezența lor nu numai că vă asigură o sursă constantă de venit, dar sunt și mai dispuși să își deschidă portofelul dacă le oferiți ceva în plus. Din moment ce membrii regulari sunt gata să plătească prețuri premium pentru a se bucura de compania dumneavoastră, trebuie să-i tratați ca pe niște clienți principali.

 

Cum să categorizați fanii și să-i tratați în consecință

 

Nu toți fanii sunt creați la fel. Să învățați despre baza dumneavoastră de fani poate fi cel mai important lucru pe care îl faceți. Am identificat următoarele 3 categorii:

 

1. Membrii gratuiți

 

Ei vin ocazional să vă privească gratuit, dar de cele mai multe ori sunt reticenți în a rămâne pentru show-uri private. Cu toate acestea, freeloaderii vă pot ajuta totuși să construiți un hype în jurul dvs. și să vă creșteți numărul de favoriți. Așadar, asigurați-vă că îi întrețineți cu conținut regulat și distractiv, dar nu-i lăsați să vă abată atenția de la membrii regulari cu oportunități mai mari de monetizare.

 

2. Drop-In Ocazional

 

Drop-Ins ocazionali sunt oportunități cu mult potențial. Aceștia au nevoie de multă atenție pentru a se transforma în “Patroni”. Atunci când un nume pare familiar, știți că aveți de-a face cu un Drop In ocazional. Este posibil ca aceștia să nu reprezinte cea mai mare parte a veniturilor dumneavoastră, dar adevărata oportunitate de creștere se află în acest segment. Mai ales dacă dedicați doar o perioadă limitată de timp pentru streaming și atenția dvs. nu este nesfârșită: asigurați-vă că vă concentrați asupra lor.

 

3. El Patrón / Patronul

 

Cel mai mare susținător al dumneavoastră. Ei nu numai că vin să vă urmărească în mod regulat când sunteți online, dar vă urmăresc peste tot. Este posibil să vă recomande chiar și prietenilor lor. Chiar dacă probabil veți avea doar câțiva dintre acești fani, ei vor genera o mare parte din veniturile dvs. și trebuie tratați în consecință - cu o atenție deosebită.

 

 

În primul rând: cunoașteți-vă categoria

 

Construirea unei baze de fani nu se întâmplă organic. Trebuie să aveți o strategie bine stabilită înainte de a intra online. Trebuie să fiți obsedat(ă) de publicul dumneavoastră și să îl cunoașteți atât de bine încât să aveți impresia că le puteți citi gândurile.
Pentru a crea o strategie potrivită, trebuie să vă gândiți mai întâi la ce fel de public doriți să atrageți. Modelele nud, anonime, de tip prietenă, hardcore sau dominatrix vor atrage diferite tipuri de spectatori care se așteaptă să fie tratați într-un anumit fel. Gândiți-vă și cercetați ce vrea să experimenteze publicul dumneavoastră într-o anumită categorie și oferiți un spectacol care să le depășească cu mult așteptările.
Este nevoie de o experiență foarte diferită pentru ca spectatorii Dominatrix să se rupă de monotonia vieții lor de zi cu zi, decât pentru clienții de tip prietenă.

 

8 sfaturi de top de la modele cu experiență, care funcționează indiferent de categoria dumneavoastră

 

1. Salutați fețele noi

 

Dacă vedeți nume noi sau pe care nu le recunoașteți, evidențiați-le și salutați-le. Chiar dacă v-au mai văzut înainte, acest lucru vă va oferi șansa de a stabili o legătură. Asigurați-vă că vă prezentați de fiecare dată când faceți un show și menționați care este programul dumneavoastră de lucru.

 

2. Luați notițe despre utilizatori

 

Luați notițe despre vizitatorii ocazionali, notați ce le-a plăcut, ce știți despre ei și cum ați interacționat cu ei. Le-a plăcut o anumită jucărie? Provocați-i cu aceasta în spectacolul dvs. privat. V-au făcut complimente pentru o anumită parte a corpului? Aratăți-vă aprecierea cu o mică demonstrație. Ați reușit să-i înveseliți data trecută? Spuneți-le că vor avea parte de o zi bună și de data aceasta.

 

3. Păstrați un program regulat

 

Membrii regulari pot deveni regulari doar dacă știu când trebuie să fie prezenți. Stabiliți un program regulat, menționați-l în timp ce transmiteți online și postați, de asemenea, actualizări pe Activity Feed. Vă oferă un canal gratuit pentru a face o mică promovare pentru următorul show: spuneți când va fi și ce va fi prezentat.

 

4. Construiți-vă brandul și transformați-l într-o întreagă experiență

 

Să ieșiti în evidență printre zecile de mii de modele cu ceva unic poate fi dificil, dar complet realizabil. Aveți toate instrumentele de care aveți nevoie pentru a face acest lucru:

 

  • Creați-vă propriul jargon/limbaj pe care îl folosiți în timpul difuzării,
  • Încercați un stil sau o temă distinctă, alegeți cu grijă ținutele, machiajul, iluminarea și decorul.
  • Faceți activități pe care alte modele nu le fac: găsiți jocuri noi și prezentați elemente speciale care sunt pe placul publicului dumneavoastră.

 

Cel mai important lucru despre crearea unui brand este că nu trebuie să vă descurcați de unul/una singur(ă). Ascultați-vă fanii. Urmăriți și încercați ceea ce le place și rămâneți la ceea ce pare să funcționeze atât pentru dumneavoastră, cât și pentru ei.

 

5. Transformați-vă urmăritorii din social media în clienți

 

Folosiți social media pentru a atrage noi fani. Dacă aveți o bază considerabilă de urmăritori, invitați-i să vă urmărească transmisiile live sau dați-le de înțeles unde vă pot găsi online.

 

6. Invitați-vă fanii să revină

 

Poate părea foarte simplu, dar funcționează: mulțumiți publicului pentru că a rămas cu dumneavoastră. Anunțați-i când veți transmite următorul show și provocați-i cu privire la ceea ce îi așteaptă dacă vor reveni.

 

7. Faceți spectacole doar în cea mai bună formă

 

Cei care vin pe neașteptate se vor transforma în membrii regulari doar dacă se bucură de o experiență plăcută de fiecare dată. Trebuie să arătați ce aveți mai bun atunci când sunteți în fața camerei. Profitați de fiecare ocazie pe care o aveți cu fanii dvs. și asigurați-vă că nu lăsați să vă scape niciun fan potențial doar pentru că aveți o zi proastă. Clienții premium merită o experiență superioară de fiecare dată.

 

8.  Nu spuneți niciodată nu – oferiți alternative

 

Atunci când fanii dvs. se conectează, intră într-o lume fantastică, departe de realitățile dure ale vieții lor de zi cu zi. Probabil că nu vor să recunoască limitele și regulile, sunt aici pentru a uita de toate acestea. Așa că, în loc să spuneți "nu" unei cereri pe care ați prefera să nu o îndepliniți, oferiți în schimb o alternativă și faceți-o să se simtă ca o înțelegere, niciodată ca o respingere.

Mai multe postări interesante

Eticheta selectată: #all